El bosc com a inspiració. Un taller d’art contemporani a secundària
El present article descriu un taller d'art contemporani a l'institut Corbera durant l'Any Internacional dels Boscos. Lluny de l'art pour ...
El voluntariat en un programa de tutoria entre iguals per a la millora de la lectura
L'article presenta una pràctica de participació de voluntaris per completar la implicació de les famílies en el marc d'una actuació ...
Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
Aprendre a llegir en l’era digital. La lectura amb altres persones en el procés de desenvolupame...
Després de recordar el caràcter après i complex de la competència lectora i d'explorar les diferències entre els textos en els supor...
L’institut al Facebook
La lectura escolaritzada i la lectura digital se solen concebre com a pràctiques lletrades antagòniques que competeixen. Aquest article...
Llegir en pantalles, una lectura multimodal. “Connectant” esferes d’aprenentatge lletrat...
La lectura en pantalles ha crescut en els usos quotidians. Moltes vegades, de manera no del tot conscient, fem lectures multimodals. Avui...
Cécile de Visscher, cofundadora de Nexe Fundació. Per una vida millor
La mirada del moment