Llegir i imitar Montserrat Roig per aprendre sobre la realitat i la ficció
Els estudiants s’endinsen en el món literari de Montserrat Roig i de la narració realista, psicològica i social tot escrivi...
El contracte didàctic
Al present article, s’hi mostra una eina d’autoavaluació i els resultats que va oferir el fet d’utilitzar-la en el marc d&rsq...
Quina odissea és l’Odissea?
L’article analitza un projecte d’ensenyament multimèdia i hipertextual sobre l’Odissea que ha estat dissenyat en format de p&...
Escrivim teatre a través d’Instagram
La xarxa social Instagram ofereix possibilitats educatives diverses per treballar amb l’alumnat a les aules. En l’experiència que p...
Contrast entre textos com a estratègia d’apropament als clàssics
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
La lectura dels clàssics a secundària
Guía de recursos
Com a epíleg d’aquesta monografia sobre el llenguatge de la publicitat a l’aula, a continuació s’ofereix informaci&oac...