Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Entrevista a Graham Welch
Recursos metodològics que faciliten la comunicació i l’aprenentatge.
En aquest article, us explicaré com es desenvolupa una jornada a l'aula de Brigitte Onillon, una mestra francesa que reparteix la seva a...
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...
Youtube como apoyo a la interpretación instrumental en el aula de música de educación secundaria
Conversar amb els infants.
L'escola és un micromón complex on convergeix gent d'orígens i propòsits diversos, amb vides dispars i concepcions del món i de l'ed...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
El proyecto de educación musical infantil de la Fundación Barenboim-Said