Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Ran.
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...
Propuesta didáctica: “¡Mamá, no cambies de canal en los anuncios!”.
Pràctiques que ajuden a construir la relació educativa
Sé que, sense una bona relació educativa, no és possible establir res fructífer, i no sorgeix solament d’estar junts...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...