Personalització del contingut
Resum
El llibre aborda situacions de conflicte des de la realitat diària de l’escola que s’analitzen per intentar desvelar els processos emocionals i cognitius implicats en cada situació. El propòsit és poder comprendre millor els infants, les seves necessitats, frustracions, motivacions, capacitats, les seves empipades… No es tracta d’evitar els conflictes a tota costa, no d’intervenir precipitadament en cadascun d’ells. Per contra, es proposa un tipus d’intervenció que afavoreixi l’harmonia de les relacions, l’autonomia dels infants per resoldre les seves topades, i la construcció gradual de capacitats de relació social, com ara l’empatia, la compassió, l’ajuda, etc.
Amb la col·laboració de
Autors
Etapes
Categories
Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Roles del profesorado, Rols del professorat
Col·leccions
Paraules clau del producte
arañazos, conflictos, intervención profesorado, mordiscos, sociabilidad