Personalització del contingut
Resum
Geografia, història, economia, sociologia, antropologia, paisatge i arqueologia urbana, coneixement del medi, entorn, són parts d’un tot? A què ens referim quan parlem del medi social i cultural? Té el mateix sentit ara que fa vint anys? Sí que sembla que estem d’acord, però, en que a través de les ciències socials podem prendre consciència, explicar i aprendre les respostes que ha anat donant la humanitat als seus propis problemes, per poder projectar idees i proposar solucions amb vista al futur. La selecció de textos que es presenten en aquest llibre introdueixen elements d’anàlisi i reflexió a fi de revisar el paper de les ciències socials en les aules d’infantil, primària i secundària.
Autors
Lucía Berges Lobera, Raimundo Cuesta Fernández, Fabienne Díaz Pérez, Rosa Fierro Frechín, Antonio González Lucas, F. Xavier Hernández Cardona, Jesús Carlos Iglesias Muñiz, Mª Antonia Loste Rodríguez, Angeles Martínez Bonmatí, M. Rosa Martínez Martínez, Patricia Nácher Alcalá, Montserrat Oller Freixa, Rosa M. Pujol Vilallonga, José Manuel Ruiz Varona, Josep Antoni Serra Santallusia, Marina Solé Sardans, M. Vicenta Soler Rizo, M. Dolores Utrero Hernández, Mª Encarnación Yáñez Suárez, Elias Alonso Dávila, M. Teresa Ballbé Calatayud, Pilar Benejam Argimbau
Categories
Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències socials i humanitats
Col·leccions
Paraules clau del producte
ciencias sociales, concepciones, conciencia, consideración, futuro, humanidad, librerias, medio cultural, medio social, procedimientos, situaciones problemáticas, soluciones