Personalització del contingut
Resum
Les matemàtiques són de les poques matèries d’estudi que mai han passat desapercebudes en l’àmbit escolar. L’alumnat les ha patit i les ha gaudit, però en cap cas han provocat indiferència. Per què les matemàtiques, en opinió de sectors amplis de l’alumnat, han tingut i continuen tenint la fama d’assignatura «os», difícil, avorrida? En aquest sentit, cada vegada són més els professors de matemàtiques que demostren a través de la seva pràctica que es pot ensenyar matemàtiques de manera atractiva i lúdica, vinculant-ne la utilitat a la vida quotidiana . Aquest és el propòsit de la selecció d’articles que configura Matemáticas re-creativas. El mosaic de reflexions, estratègies i experiències, d’infantil, primària i secundària, que el lector trobarà en aquestes pàgines argumenta la necessitat de plantejar a les aules unes matemàtiques diferents, més properes, motivadores, atractives i significatives per a l’alumnat.a.
Autors
Alan J. Bishop, Liliana Carbó Marti, Trini Colomer Font, Antonio Fernández-Aliseda, Luis Ferrero de Pablo, Ana García Azcárate, Joaquim Giménez Rodríguez, Juan Antonio Hans Martín, Mariona Monterde Farnés, José Antonio Mora Sánchez, José Muñoz Santonja, Manuel Pazos Crespo, Núria Ramos Cata, Elisa Recarens i Mercader, Lluís Segarra i Neira, Manolo Alcalá Hernández, Josefa María Aldana Pérez, Claudi Alsina Català
Categories
Competència matemàtica, Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les matemátiques, Jocs matemàtics, Juegos matemáticos, Matemáticas de la vida cotidiana, Matemàtiques de la vida quotidiana
Col·leccions
Paraules clau del producte
asignatura, creatividad, juegos, matemáticas, vida cotidiana