Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescèn...
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescència. Els joves són present i la pers...
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Mirem el barri des de la geometria
Aquesta experiència s'emmarca dins dels tallers que s'organitzen a primària a l'escola La Llacuna del Poblenou. El que exposem és una ...
Viaje en mares revueltos
Aquest escrit vol ser una petita mostra de les reflexions que una es fa al voltant de la tasca de la direcció d’un centre escolar. &Eacut...
Treballem la inclusió en el programa “Coneguem els nostres parcs”
El programa «Coneguem els nostres parcs» permet, a alumnes de sisè d'educació primària de la província de Barcelona, conèixer cinc...
El confinament, una oportunitat per millorar digitalment
El confinament, una oportunitat per millorar digitalment Joan Ortí Ferreres IES Maestrat. Sant Mateu (Castelló) joanorti.edu@gmail.com El...
El seminario de escritura como construcción colectiva de experiencia y conocimiento
El debat del suport escolar personalitzat des del centre educatiu
Atendre la diversitat és un dels reptes de l'escola d'avui, i fer-ho amb la màxima eficàcia és una tasca molt complexa. Tots els equi...