Canvia el pati, canvia el món
Projecte de renaturalització del pati del CEIP Parque Europa Concha Breto Guallar Roberto Navarro Arbués CEIP Parque Europa. Utebo (Sarag...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
La natura que som
Cooperativa Experiència Educativa El Roure Sant Joan de Mediona (Barcelona) JUAN PACHÓN La vida i la natura són dos termes que expresse...
L’ús de la Viquipèdia a l’educació primària: complexitats i reptes
Sovint, i amb l’objectiu de treballar la competència digital, demanem al nostre alumnat que utilitzi la Viquipèdia per cercar i co...
L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Patis vius a l’escola infantil Sabina
Equip educatiu de l’escola infantil Sabina L’article recull la trajectòria de l’escola infantil Sabina respecte a la transforma...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...