
Ser docent
Revista Aula de Secundaria (ct) - Número: 8 (juliol 20)
ISBN / EAN : 2604-6857
6,95€ IVA incluido6,95€ IVA incluido
Despeses d'enviament gratuïtes
Productes digitals no tenen despeses d'enviament
Compromís social i dignitat educativa
Ets aquí? On ets?
José Vicente Albero Molina: «La investigació als pols ens permet projectar l’impacte del model productiu en el medi ambient»
Ser docent
Camí cap a la utopia o la realitat
El procés d’oposició és un camí llarg i complex al qual ens hem d’adaptar per continuar creixent. Aquesta experiència, la meva experiència, us farà veure els diferents aspectes que cal tenir en compte a l’hora d’enfrontar-vos a aquesta cursa cap a la vostra meta: ser docents.
Soc un docent amb moltes ganes d’aprendre
El fet de formar-nos parteix de la nostra pròpia iniciativa, del nostre afany de superació i del reciclatge constant, perquè la societat ens demana que canviem la manera d’ensenyar i cal que afrontem aquest repte. En el present article s’hi formulen les bases per aprendre dintre de la competència digital. Podem fer-ho d’una manera reglada a través de les administracions educatives (estatals i autonòmiques) i també a partir de la pròpia capacitat autodidacta. Al docent se li faciliten recursos i experiències per portar-ho a terme.
Practicar mindfulness a l’aula de secundària
Ningú hauria de ser invisible en un centre educatiu
L’educació en temps de crisi sanitària
Retrat audiovisual
La creació d’un retrat audiovisual és una experiència interdisciplinària que uneix literatura i art i que transcendeix el currículum de les matèries implicades per convertir-se en experiència de vida i en investigació personal i social.
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
Desplaçar-se millor
Processos clau de l'ensenyament
La recomanació de...
Jojo Rabbit: Fabulació del nazisme
Autors
Noelia Box Giménez, Ramon Breu Pañella, Roser Canals Cabau, Ana Cobos Cedillo, José Luis Diéguez Ruibal, Equip Cuidem-nos, Jaume Funes Artiaga, Núria Fusté, Grup IREF, Miguel Ángel Jordán Enamorado, José Fernando Juan Santos, Garbiñe Larralde Urkijo, Sandra López Fernández, María Isabel Novoa Pérez, Amparo Piles Almenar, Eloïsa Valero Antón, Teresa Franquesa Codinach, Marta Vilar Recasens
Etapes:
Batxillerat, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General
Categories de productes:
Acció tutorial, Acción tutorial, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias básicas, Competències bàsiques, Comunidad educativa, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las competencias, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les competències, Educació a distància, Educació afectiva emocional, Educació en comunicació audiovisual, Educació medioambiental, Educación a distancia, Educación afectiva emocional, Educación en comunicación audiovisual, Educación medioambiental, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escola pública, Escoles sostenibles, Escuela pública, Escuelas sostenibles, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Historia contemporánea, Història contemporània, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Investigació educativa, Investigación educativa, Legislació educativa, Legislación educativa, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Metacognición, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Neurociencias/neuroeducación, Organització i gestió de centres, Organización y gestión de centros, Participació, Participación, PAS, Pla de millora, Plan de mejora, Producció audiovisual, Producción audiovisual, Roles del alumnado, Roles del profesorado, Rols de l'alumnat, Rols del professorat, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús d'Internet, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Ús dels blogs, Uso de Internet, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los blogs, Uso del cine, Comunitat educativa, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Metacognició, Neurociències/neuroeducació
Col·leccions:
SKU: 37539