10 Ideas Clave. Educar en medios de comunicación

La educación mediática

E-premium llibres - Número: 15 (abril 11)

ISBN / EAN : 9788499800691 - ISBN / EAN PDF: 9788499803036 - ISBN / EAN EPUB: 9788499808680

ePremium Llibres

24,5023,28 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Es presenta com una panoràmica ordenada dels principals aspectes que conformen l'educació mediàtica. Es tracta d'un conjunt d'aprenentatges, que comprèn el coneixement de la gramàtica audiovisual, la pràctica de la producció escolar creativa i, especialment, la construcció de la capacitat crítica de l'alumnat en les seves relacions amb tots els mitjans de comunicació. La ràdio, el cinema, la televisió, Internet, les xarxes socials, la publicitat, les novíssimes pantalles. representen els canals per on discorre la nostra societat de la informació. Es passa revista a aquests escenaris per apostar decididament perquè la seva implantació a les nostres aules sigui una realitat en el termini més breu possible, que permeti formar una ciutadania competent, creativa i crítica davant dels continguts mediàtics.

Personalització del contingut

Resum

La ràdio, el cinema, la televisió, Internet, les xarxes socials, la publicitat, les novíssimes pantalles… representen els canals per on discorre la nostra societat de la informació. Representen poderosos altaveus perquè la ciutadania adopti models ideològics, visions del món i pautes de vida de manera inconscient. Es passa revista a aquests escenaris innovadors de l’educació mediàtica per apostar decididament perquè la seva implantació a les nostres aules sigui una realitat en el termini més breu possible, que permeti formar una ciutadania competent, creativa i crítica davant dels continguts mediàtics.

El llibre presenta una estructura clara que ajuda a entendre cadascuna de les idees que es plantegen amb la intenció de demostrar la importància de la innovació i el canvi.