LECTURA EN PANTALLES

Revista Guix - Número: 383 (març 12)

ISBN / EAN : 0213-8581

0,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El món no gira mai del revés, encara que s'intenti aturar-lo

Personalització del contingut

Autors

Lola Abelló Planas, Ernest Alcoba Gómez, Cristina Aliagas Marín, Beatriz Alonso Pérez-Ávila, Damir Blazevic, Jaume Carbonell Sebarroja, Gregorio Casamayor Pérez, Daniel Cassany Comas, Jaume Centelles Pastor, Mercè Ciutat Valero, Cécile de Visscher, Maravillas Díaz Gómez, David Duran Gisbert, Montserrat Faulí i Oller, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Jordi García Sempere, Alba Garriga Gabaldà, Rosa Gibert Moliner, Jordi Jubany Vila, Eva Martínez Pardo, Cristina Masoliver Brutau, Marta Masoliver i Brutau, McGregor, Maite Oller Sánchez, Inmaculada Parellada Garrell, Carmina Pinya i Salomó, Fina Planas Nonell, Redac., Isabel Sánchez Ibáñez, Sempere, Carme Tribó Berga, Montserrat Vilà Santasusana, Xarxa de Municipis per a

Categories

Acreditació Escalae, Acreditación Escalae, Agrupació de l'alumnat al centre, Agrupación del alumnado en el centro, Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups., Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos., Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Art contemporani, Arte contemporáneo, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Avaluació de competències de l'alumnat, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació de matèries, asignatures, àrees, Avaluació del currículum, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Ciudades y pueblos educadores, Ciutats i pobles educadors, Cocina en la escuela, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competencias, Competencias básicas, Competències, Competències bàsiques, Conviure en la diversitat, Convivir en la diversidad, Creatividad y música, Creativitat i música, Cuina a l'escola, Diversidad sociocultural y personal, Diversitat sociocultural i personal, Ecologia, Educació en el temps de lleure / educació no formal, Educación en el tiempo libre / educación no formal, Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escola d'educació especial, Escola rural/ZER, Escriptura, Escritura, Escuela de educación especial, Escuela rural/ZER, Estrategias de educación musical, Estrategias de escritura, Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies d'educació musical, Estratègies d'escriptura, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Evaluación de competencias del alumnado, Evaluación de los procesos de aprendizaje, Evaluación de materias, asignaturas, áreas, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Evaluación del currículum, export, Familia i diversitat, Familia y diversidad, Formació i desenvolupament del professorat, Formación y desarrollo del profesorado, Funcionalidad, Funcionalitat, Habilidades sociales, Habilitats socials, Historia de las matemáticas, Història de les matemàtiques, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Jocs d'estratègia, Juegos de estrategia, Lectura, Matemáticas de la vida cotidiana, Matemàtiques de la vida quotidiana, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Música contemporánea, Música contemporània, Orientació acadèmica i professional, Orientación académica y profesional, Programas municipales, Programes municipals, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Qualitat educativa, Relatos de vivencias personales, Relats de vivències personals, Salidas / Excursiones, Sortides / Excursions, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat

Col·leccions

Revista Guix

Paraules clau del producte

ALFIN, Internet, lectura digital, literacidad crítica, TIC