STEAM per a la infància

Revista Guix Infantil - Número: 103 (febrer 23)

ISBN / EAN : 1577-5623

0,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Entorns del segle XXI

Personalització del contingut

Autors

Antoni Aguilar Chastellain, Raquel Benedito Pérez, Meritxell Cuyàs Ribas, Fàtima Dalmau Pòrtuelas, Rosa Maria Forner Calpe, Ares González Hueso, Grup IREF, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Rosario Ortega Ruiz, Artur Parcerisa Aran, Montserrat Pedreira Álvarez, Josu Sanz Alonso, Joan Turu Sánchez, Digna Couso Lagarón, Cristina Dalmau Cerdà, Teresa Franquesa Codinach, Gabriel Lemkow Tovías, Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Merce Saavedra Gandia, Dani Zuazagoitia, Javier Abad Molina, Carme Grimalt Álvaro, Maider Pérez Unzalu, Olga Sánchez Núñez, Goretti Torrent Tort, Marta Vilar Recasens

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Ambientes, Ambients, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Avaluació formativa o reguladora, Biblioteca/mediateca, Bibliotecas públicas, Biblioteques públiques, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competència matemàtica, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Conte, Contes i literatura infantil, Creatividad, Creativitat, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Educació familiar, Educació medioambiental, Educación familiar, Educación medioambiental, Emociones, Emocions, Empatia, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Equidad, Equitat, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Evaluación formativa o reguladora, Figuras relevantes, Figures rellevants, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Joc i experimentació, Joc simbòlic, Juego simbólico, Juego y experimentación, Literatura infantil/juvenil, Llanto, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Observació, Observación, Organització de l'espai, Organització i participació de les famílies, Organización del espacio, Organización y participación de las familias, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Plor, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Racons, Rincones, Roles del profesorado, Rols del professorat, STEM - STEAM