JavierOnrubia Goñi
Sobre mi
Onrubia Goñi és doctor en Psicologia i professor del Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació de la Universitat de Barcelona. El seu treball d’investigació se centra en la comprensió dels processos d’interacció a l’aula i, en particular, de les formes en què els professors recolzen els processos de construcció de coneixement que realitzen els alumnes en els períodes d’ensenyament i aprenentatge. És autor de nombroses publicacions en revistes científiques i professionals de l’àmbit psicològic i educatiu, i ha desenvolupat diferents activitats de formació permanent relacionades amb l’adaptació del currículum vitae i l’atenció a la diversitat. Onrubia és professor de la Universitat de Barcelona. La seva activitat d’investigació se centra actualment en els processos d’interació, comunicació i aprenentatge en entorns educatius presencials, semipresencials i en línia, i en la innovació de la docència universitària.
Publicacions
ESFUERZO EN EL APRENDIZAJE. AYUDA Y EXIGENCIA/ ¿ES POSIBLE UNA EDUCACION DECALIDAD SIN UNOS CONTENIDOS RELEVANTES..
...
Competència digital docent
...
Crisis migratorias, desigualdad y problemas medioambientales
...
Lengua del alumno, lengua de la escuela
...
Matemáticas dialógicas
...
Informática y educación / La convivencia en los centros
...
LES CIENCIES SOCIALS FORA DE L’AULA
...
El constructivismo en el aula
Els autors parteixen d'una convicció: la concepció constructivista ofereix una explicació integra...
La interacció verbal
...
Criterios psicopedagógicos y recursos para atender la diversidad en secundaria
Ajuda per al professorat de ciències experimentals, llengua i matemàtiques en la tasca d'ensenyar ...