Projectes de treball per ensenyar i aprendre llengua i literatura

Revista Articles - Número: 57 (abril 12)

ISBN / EAN : 1133-9845

4,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El model de seqüència didàctica vint anys després: Un model vàlid per ensenyar a aprendre i per aprendre a ensenyar

El model de seqüència didàctica, en la formulació que se'n va fer al començament dels anys noranta, es revela com una proposta vàlida per a l'ensenyament i l'aprenentatge de la llengua o les llengües i la literatura a partir de les aportacions teòriques dels principis socioculturals, pedagògics i didàctics que es consideraven innovadors en aquell moment concret. L'article fa un recorregut breu pels canvis que s'han esdevingut en els darrers vint anys, tant en el marc teòric que va fonamentar el model, com en el context social i institucional que constitueix el seu marc d'aplicació, així com en el mateix model com a conseqüència de la possible adaptació a aquests canvis. L'evolució en aquests tres àmbits mostra la plena vigència del model i aposta per la necessitat d'estendre'n l'aplicació a les nostres aules de primària i secundària.

Personalització del contingut

Categories

Actividades literarias, Activitats literaries, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Aulas de acogida, Aules d'acollida, Autonomía e iniciativa personal, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació formativa o reguladora, Avaluació inicial, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Diagnòstic, planificació i avaluació de l'entrenament, Diagnóstico, planificación y evaluación del entrenamiento, Didáctica de la lengua, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la literatura, Didàctica de la llengua, Didàctica de la llengua i la literatura, Didàctica de la tecnologia, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Evaluación formativa o reguladora, Evaluación inicial, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Gramàtica, Lectura, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Programació d'aula, Programación de aula, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Secuencias formativas y didácticas, Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts, Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos, Seqüències formatives i didàctiques, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Ús de la ràdio, Uso de la radio

Col·leccions

Revista Articles

Paraules clau del producte